Köszönöm, hogy megtiszteltél azzal, hogy ellátogattál a blogomra! Bízom benne, hogy értékesnek találod majd azt az időt, amit a bejegyzéseim olvasgatásával töltesz, és gyakran visszatérsz majd, ha új insprációkra vágysz nászutaddal, vagy más jellegű utazásoddal kapcsolatban.
Ha már túl vagy a nászúton, megköszönöm, ha megosztod velünk –pozitív, és akár negatív de építő- tapasztalataidat, élményeidet, hátha mások ötletet meríthetnek belőle.
Akkor is Neked szól a blogom, ha nászutat –egy életre szóló, megismételhetetlen emléket- adnál ajándékba az ifjú párnak. Érdemes elgondolkodni azon, hogy házassági évfordulóra, születésnapra, ballagásra, vagy „csak” egy boldog párnak lehet-e szebb ajándék, mint egy álomút?! Mert a nászút – álomút szinonimái egymásnak… Legalábbis a mi értelmezésünkben.
Naszut-terkep, egy elsőre furcsa szópár, főleg ékezetek nélkül – sőt a nászút-térkép sem egy szokványos kifejezés-. De hát mit is teszünk, ha utazásra, nászútra készülünk? Előveszünk –más nem virtuálisan- egy térképet, és elkezdjük nézegetni hová is menjünk… Ott milyen látványosságok vannak, hogy néz ki a kiválasztott hotel, annak környéke?! Szoktuk mondani is, hogy „feltérképezzük a terepet”.
Ebben igyekszünk segíteni, megtalálni a töménytelen sok ajánlatból a számotokra legideálisabbat! Melyik is az? Hölgyeim? Melyik a legfinomabb sütemény? Uraim? Melyik a legjobb autó? Ugye-ugye… nem lehet egyértelmű választ adni ezekre a kérdésekre, mert mindenki másra vágyik. Mi mégis megpróbáljuk a „lehetetlent”, és olyan dolgot a kezetekbe adni, ami segít. A cég aki mögöttünk áll sok-sok millió ember utazását szervezte meg az elmúlt évtizedekben, különböző témakörökben. Mert mi lehet szebb küldetés, mint örök emléket adni?! Ez a fő törekvésünk! Világszerte közel 1,5 millió szállodával, több mint 1000 légitársasággal van kapcsolatunk. Persze ennél jóval több is lehetne… De az utazóink visszajelzései alapján értékelünk, folyamatosan szűrünk. Ez ad garanciát utazóinknak arra, hogy valóban azt kapják, amit választottak! Büszkék vagyunk a 94 %-os ügyfél elégedettségünkre, ami azt jelenti, hogy 100 velünk utazóból 94 szívesen utazik velünk újra, és újra (hasonló statisztikával csakis a legnagyobbak rendelkeznek, mint pl. az Apple. Hagyományos, közismert utazási irodák ügyfél elégedettsége 70 % körül mozog…)
Kattints a képre és nézd meg ezt a videót!
Hogyan töltött el egy hetet Kati és Pisti Budapestről Görögország legjobb szállodájában, luxuskörülmények között féláron?! (3-5. nap)
Hogyan töltött el egy hetet Marcsi és Balázs Budapestről Görögország legjobb szállodájában, luxuskörülmények között féláron?! (3-5. nap) 3-4 nap Azért egyben írok erről a két napról, mert „különösebb” dolog nem nagyon történt. A család élvezte, és kihasználta a hely adottságait, hasonlóan, mint az előző napokban. Reggeli,
Hogyan töltött el egy hetet Kati és Pisti Budapestről Görögország legjobb szállodájában, luxuskörülmények között féláron?! (6-8. nap)
Hogyan töltött el egy hetet Marcsi és Balázs Budapestről Görögország legjobb szállodájában, luxuskörülmények között féláron?! (6-8. nap) Álomutak-nászutak-Álomárakon 6. nap Reggel kicsit tovább tudtak aludni a szokásosnál, mert Zsófi is csak 8 órakor kelt fel. Az előző napi
Tudod már mit, hogyan csomagolj az utazáshoz?
Tudod már mit, hogyan csomagolj az utazáshoz? Csomagolás az útra! Az egyik legnagyobb "kihívás" az utazásnál 🙂 ! Mit vigyél, mennyit vigyél, mibe pakolj?! Már az is bosszantó, ha a naptejet otthon hagyjuk -mert lehet ott, ahová utazunk éppen egy főétel áráért tudunk venni egy másikat...
Hogyan lett Gergőnek pár 10 ezer Ft-ból saját Online utazási irodája?
Nászút praktikák Élménytár Album GYIK Rólunk, kapcsolat Nászút kellékek Hogyan lett Gergőnek pár 10 ezer Ft-ból saját Online utazási irodája? Gergő és Zsuzsika közel 1 évtized ismeretség után elérkezettnek érezték az időt, hogy összeházasodjanak. Okosan,