Hogyan töltött el egy hetet Marcsi és Balázs Budapestről Görögország legjobb  szállodájában, luxuskörülmények között  féláron?!

Előkészületek, és az első nap:

2014 szeptember elejét írunk. Balázs és Marcsi már hónapokkal ezelőtt lefoglalta Görögországban a Halkidiki félszigeten lévő 5 csillagos Hotel Sithoniaba 1 hetes nyaralásukat. Már házasok voltak ugyan 9 éve, de úgy döntöttek, hogy a mindennapi hajtás után megérdemelnek egy luxus nyaralást! Kritérium az volt, hogy a legjobbat szeretnék, de az út tokkal-vonóval ne kerüljön többe mindennel együtt, mint 300 ezer Ft. A helyzetet még egy kicsit nehezítette, hogy 3 éves kislányukat is szerették volna magukkal vinni.

Keresgéltek sokáig a neten, amikor ránk találtak! Megragadta az általunk kínált szálloda a figyelmüket, szépsége, elhelyezkedése, és értékelése miatt is. A hotel többször megkapta Görögországban az év szállodája díjat –pedig sok ezer szálloda van arra felé!-, saját lovardája, borászata, kikötője, golfpályája, kisvasútja is van! A sziget egyik öblében, olajfa ligetek mellett több hektáros területen fekszik. Gyönyörű parkok saját tengerpart, medencék, wellness, és több étterem is található a komplexumon belül.

Tengerre néző szoba, az ellátás All Inclusive volt, plusz egy masszázs, borkostoló és egy tengerparti gálavacsora is benne volt az árban!

Balázs először „brahiból” hívott fel bennünket, tudni akarta, hogy nem elírás-e az ár, illetve mi benne a „nem frankó”?! –a kiírt árunk hármuknak a fenti ellátással 7 éjszakára 900 $ volt; (átszámítva 239 ezer Ft). Megnyugtattuk, hogy semmi csavar nincs az ajánlatunkban, találkozzunk és minden kérdésére részletes választ kap. Így is történt. Másnap a Westendben találkoztunk hármasban (feleségét Marcsit is hozta Balázs). Balázs később elmesélte, hogy azért körülnézett más internetes oldalakon is, de ugyanerre az időszakra, ugyanide 1000 $ alatti ajánlatot nem talált (sőt azokban is csak reggelis ellátást kaptak volna…csak az all inclusive különbözeti értéke 8 napra fejenként 40.000 Ft, tehát ha csak ezt adnánk hozzá a különbség máris 100 ezer Ft feletti lett volna…) Kérdezgettek, válaszoltam. Elmondtam hogyan működik, hogyan tudunk ennyire olcsók lenni. Mivel szimpatikusak voltunk egymásnak ott helyben le is foglalták az utat (igaz 4 hónappal voltunk az indulás előtt, de vészesen fogyott az a 800 szoba amit lefoglaltunk a szállodában). Hát igen, nem kicsi hotelről beszélgettünk 😀 –bár amíg oda nem érsz egy ilyen helyre el sem tudod képzelni mekkora!
Mivel szinte azonnal össze is barátkoztunk kértem Balázst, hogy az útról egy „Utinaplót” írjon, amiből majd később szeretnék részleteket közzétenni, élményeiket megírni. Ebbe ő bele is egyezett (természetesen a személyiségi jogaikat védve a nevüket megmásítottam, de a történetük minden szava, és a helyszín is valós, visszakereshető).

Nincs még vége! Lapozz a következő oldalra…